Ajankohtaista

Vuoden 2021 uusin tiedote (nro 3) on julkaistu ja luettavissa täältä nettisivuilta.

​Koronatilanteen vuoksi Jytyn koulutukset järjestetään etäkoulutuksina kesäkuun loppuun asti.

Yhdistyksen tulevan syksyn tapahtumia suunnitellaan ja tapahtumapäivät tarkentuvat myöhemmin koronatilanteen toivottavasti helpotuttua ja tapahtumien järjestämisen taas ollessa sallittua.

YHDISTYKSEMME JÄSENHANKINTAKAMPANJA:

Suosittelemalla jäsenyyttämme, palkitsemme sinut 30 €:n lahjakortilla jokaisesta uudesta jäsenestä.
Sekä eniten jäseniä hankkineelle annamme lisäksi 100 €:n lahjakortin.

Eikä tässä vielä kaikki; arvomme kaksi 100 €:n lahjakorttia, joista yksi jäsenhankkijoiden kesken ja toinen uusien jäsenien kesken.

Suosittele sinäkin Jytyn jäsenyyttä! Kampanja on voimassa 31.5.2021 asti.

Ilmoita itsesi ja uusi jäsen jäsenasianhoitaja Anne Huoviselle anne.huovinen@tyks.fi.
S-ryhmän lahjakortit lähetetään aina seuraavan yhdistyksen hallituksen kokouksen jälkeen.

Verohallinnon ohjeen mukaan lahjakortit ovat veronalaista tuloa. VSSHP Jyty ry ilmoittaa verottajalle saamasi lahjakortit.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Huom! Tutustu myös Jytyliiton suosittelukampanjaan ja kerrytä saamiesi lahjakorttien määrää osallistumalla kumpaankin kampanjaan.

Ammattiliitto Jytyn ja Työttömyyskassa Aarian jäseneksi voit liittyä helposti sähköisellä liittymislomakkeella. Jäseneksi liityt Jytyn oman työpaikkakuntasi paikallisyhdistykseen tai Jytyn valtakunnalliseen yhdistykseen. Mikäli et jäsenyyttä hakiessasi tiedä, mikä olisi yhdistyksesi, jäsenpalvelumme ohjaa sinut oikeaan yhdistykseen. Jäsenyytesi alkaa ilmoittamastasi liittymispäivästä, joka voi olla aikaisintaan liittymishakemuksen täyttöpäivä.

Lue lisää jäseneksi liittymisestä täältä.